Chatbot Strategi

Fundamentet for seriøst arbejde

For os starter alle projekter med et solidt benarbejde og vi overlader aldrig noget til tilfældighederne. Vi ser en masse chatbots blive bragt til verden, men kun få blive til en succes og det skyldes især manglen på en konkret og målrettet Chatbot Strategi. For os skal en chatbot altid have kompetencer, som er brugervenlige og værdiskabende for brugerne for, at den gør sig berettiget – et fundament vi altid starter med at få på plads 🏗👷🏻‍♂️ #StrategiskFundament

Strategisk målsætning

og dedikeret formål 🚀🪐

Det er vigtigt med synergi mellem den fastlagte Chatbot Strategi og jeres virksomheds helt overordnede strategiske målsætning. Med fokus på dette skal der findes et dedikeret formål, som giver alle de ønskede brugere værdi og motivation til at gøre brug af jeres chatbot. En chatbot kan være nok så fantastisk og gennemarbejdet indenfor alle aspekter, men hvis ikke den valgte Chatbot Strategi er stærk nok, så vil det højest blive en gimmick.

Valg af brugerrejser

og kompetencer 🦾

Når formålet er klart defineret og den strategiske linje er lagt for, hvordan jeres chatbot skal bringe værdi for brugerne, kan processen om at udvælge kerne kompentencerne i jeres chatbot begyndes. Det er kompetencerne der i sidste ende, bliver til de primære brugerrejser og typisk også den tungeste del af programmeringen rent teknisk. Nogle eksempler på kompetencer kunne være kundeservice, eCommerce eller indsamling af ratings, bestillinger, mailadresser osv.

Interne behov for

brugervenlighed 💻👌🏼

En af de største styrker ved brugen af en chatbot er muligheden for brug af intelligent automation, så brugerne kan få følelsen af en individuel og personlig behandling, uden at I ikke skal bruge de ressourcer det normalt ville kræve. Vi kan samtidig skræddersy det hele bagved, så det også passer til jeres interne behov for brugervenlighed. Vi integrerer også jeres chatbot-løsning til fx interne eksisterende systemer eller hjælper jer med alt det, som I skal bruge for at tilpasse den nye chatbot til jeres arbejdsprocesser.

Anbefalet strategi

og produkt roadmap 👨🏻‍💼

Vores udarbejdelse af en Chatbot Strategi ender i, at vi kommer med en anbefaling og roadmap til den bedst mulige løsning af det behov I kommer med. Nogle kunder bruger det som fundamentet for den videre udvikling af en chatbot, som mest optimalt forløser det potentiale virksomheden har med implementering af en chatbot-løsning. Andre kunder trækker på vores chatbot ekspertise og strategiske viden til, at skabe et mere oplyst grundlag for deres beslutningsproces for fx automatisering af deres kunderservice.

Nogle af vores kunder

Altid gratis rådgivning og tilbud

På dette website kan vi kun give et lille indblik i vores niche, så hvis i stadig har en masse spørgsmål, så er det helt forståeligt! Hvis chatbots er nyt for jer, kan det være svært at blive klog på og vi vil elske, at kunne forklare jer det hele gennem dialog – så kontakt os og lad os gøre jer meget klogere i jeres tempo. Om I blot er nysgerrige på chatbots eller allerede er igang, så kan vi hjælpe jer i alle dele af processen. Ved at tage udgangspunkt i jeres behov kommer vi med vores specialiserede rådgivning og hvis i ønsker det, laver vi et udkast til den videre plan og et helt uforpligtende tilbud.

Chatbot Strategi starter ved:

790 DKK/time